همجنس بازی ولواط ازدیدگاه روایات امیرالمومنین علی(ع)وپیامبر(ص)
 
راه خدانزدیک است
هرچیزکه شمارابه خدانزدیک می کنداینجاست
 
 

 

لواط كاران، همجنس بازان جنازه شان بعدازسه روز به قوم لوط ملحق مى شود....

 

غلامی راآوردندپیش عمروگفتند:اومولایش راکشته است.عمرامرکردغلام رابه عنوان قصاص بکشند.

حضرت علی(ع)ازجریان باخبرشد،غلام راخواست وازاوپرسید:آیاتومولایت راکشته ای؟

گفت:آری.

حضرت فرمود:چرااوراکشته ای؟

گفت:اوبه خاطرامیال نفسانی آمدپیش من وبرمن غلبه کردوبامن لواط کردمن هم اوراکشتم.

حضرت ازاولیای مقتول پرسید:آیااورادفن کرده اید؟گفتندبله.پرسید:چه موقع اورادفن کرده اید؟گفتند:همین الان.

حضرت به عمرگفت:این غلام راحبس کن تاسه روز ودستوردیگری درمورداوجاری نسازتاسه روزتمام شودبعدازسه روزبه اولیای مقتول بگوتابیاینداینجا.

وقتی سه روزتمام شداولیای مقتول آمدندپیش حضرت علی(ع)وبه اتفاق عمررفتندسرقبرمقتول.

حضرت ازاولیای مقتول پرسید:قبرمقتول شمااین است؟گفتند:بله.

فرمود:قبررابکنید.قبرراکندندتابه لحدرسیدند.حضرت فرمود:جنازه رابیرون آورید.به داخل قبرنگاه کردنددیدندکفن مقتول هست اماخودش نیست،گفتند:جنازه ای درقبرنیست.

حضرت علی(ع)گفت:الله اکبرالله اکبر.

قسم به خدامن دروغ نمی گویم،زیراازرسول خدا(ص)شنیدم که می فرمود:هرکس ازامت من عمل قوم لوط راانجام دهدوباهمین حال بمیردبه اومهلت داده می شودتادرقبرقرارگیرد،وقتی درلحدقبرقرارگرفت بیش ازسه روزدرآنجانمی ماندبعدازآن اوراپیش قوم لوط می برندودرروزقیامت هم باقوم لوط محشورمی شوند.

بحارالانوار،جلد۴،ص۲۳۰،باب۷۱ص۲۷.

وخداوندتوبه پذیرومهربان است!

* * * * * * * * * *

سیردربرزخ یکی ازعالمان


بعد از دیدن احوال زناكاران، هدایت مرا به سرزمین بلاها و عذابها، برد. جائى كه تنها غضب الهى، حكمفرما بود و بس.
- سرزمینى كه از كیلومترها، بوى بد و تعفن، شما را مى آزرد. اگر نبود عطر محمدى، از آن بوى بد بى هوش مى شدم. اما خدا را شكر همین كه بوى بد آن سرزمین به مشامم رسید از آن عطر زدم و دیگر بوى تعفن، احساس نمى كردم.
- مردمانى را دیدیم كه به انواع عذبها گرفتار بودند، فریاد سوختنهاى، اهل آنجا آسمان را پر كرده بود. كسى به فریادشان نمى رسید.
- هر كدام از اهل این سرزمین را در تابوتهایى كه با میخهاى آهنین از شش طرف احاطه كرده بود، قرار داده بود و آنگاه بر سر آنها مى كوبیدند تا در لا به لاى این میخهاى فشرده در تابوت، جاى بگیرند.
- از شدت عذاب، عرق از سراسر تابوتها، بیرون مى زد. از این عرقها بوى تعفن شدیدى مى آمد آنقدر بوى آن بد بود كه ذره اى از آن در دنیا، چهارصد ملت را هلاك مى كرد. "

- از ین همه عذاب تعجب كردم و از هدایت پرسیدم:
این بدبختهاى زبون مگر چه كردند كه این همه عذاب بر آنها وارد مى شود؟
هدایت: اینجا كسانى را از معصیت كاران مى آورند كه یا به عمل قبیح لواط مرتكب شدند و یا زناكارانى كه از ناحیه پشت زنا كردند.
- حال اگر توضیح بیشترى مى خواهى از یكى از آنها بپرس. گفتم: با اجازه من سوالى از یكى از همجنس بازان بپرسم.
هدایت: بفرما.
سپس من سراغ یكى از همجنس بازان رفته و خطاب به او گفتم: آیا شما از خداوند بزرگ شرم نكردید؟
همجنس باز: اگر خجالت مى كشیدیم كه جاى ما این جا نبود، ما كار خیلى بدى، مرتكب شدیم ما كارى كرده ایم كه در اینجا در میان قوم لواط بر سر مى بریم و هر عذابى كه آنها مى بینند ما هم مى بینیم.
گفت: شما مسلمان بودید؟
گفت: بله، ما مسلمان بودیم.
گفتم: مگر از بزرگان و پیشوایان دین نشنیدید كه فرمودند: لواط كفر است یعنى لواطگر و كافر جایگاهش جهنم ابدى است. "

گفت: چرا شنیده بودیم.
گفتم: مگر نشنیده بودى، پیامبر اسلام فرمود: هر كس پسری را از روى شهوت ببوسد خداوند او را در روز قیامت با آتش جهنم لجام مى كند. "

- یك بوسه با شهوت این همه عقوبت دارد چه رسد به لواط!!!
گفت: بیش از این مرا مسوزان، ما همه چیز را مى دانستیم اما چه كنیم كه خود را فریفتیم.
گفتم: از كى شما را به این سرزمین، ((یعنى سرزمین قوم لوط)) منتقل كردند؟
گفت: ما را بعد از سه روز، هم اینكه به ((عالم برزخ )) منتقل شدیم به ((قوم لوط)) ملحق كردند "

و از آن لحظه تاكنون، با انواع عذابها كه مى بینى ما را تعذیب مى كنند.
گفتم: آیا از لذت گناه به یاد دارى؟
گفت: به خدا یك لحظه از آن لذتها به خاطرم نمى آید، اینجا چنان مى زنند، هر غلطى كه كرده ایم از دماغمان بیرون بریزد، این جا ما تاوان بدیهایى كه در دنیا مرتكب شدیم مى دهیم.
گفتم: چرا توبه نكردى؟
گفت: من فكر مى كردم توبه ام پذیرفته نمى شود و از رحمت الهى ناامید شدم را با خود گفتم: حالا كه من آلوده شدم، دیگر راه برگشت و توبه نیست و بعد با خود نتیجه گیرى كردم و گفتم حالا كه راه برگشت نیست لااقل، كیف خودمان را بكنیم و به همین علت كه محضرتان عرض شد هر روز بدتر از روز قبل به كارهاى زشت و الواطى پرداخته و بر گناهانمان افزودیم تا جایى كه دیگر جز به گناه فكر نكرده و چیزى كه به یاد نمى آوردیم یاد خدا بود، تا اینكه اجلم رسید و مرا قبض روح كردند و از وقتى كه من به ((عالم برزخ )) منتقل شدم، تا ین لحظه، عذاب دردناك و غیر قابل تحمل را بر ما وارد مى آورد و هیچ زمانى، خلاص نخواهیم شد. "

گفتم: البته، عذاب اصلى شما براى قیامت مانده و در قیامت اگر خلاص نشوید، كه نمى شوید باید الى الابد، جهنمى باشید و چرا كه گناهان تمام پرونده شما را پر كرده و اگر هم گاهى، از خوبى انجام دادید آن را از بین بردید. "

همجنس باز: آیا به راستى راه توبه براى ما بود؟ گفتم: البته كه راه توبه براى شما باز بود، اگر چه خیلى گناه شما بزرگ بوده و هست اما هر كس به درستى از اعمال بد، پشیمان شود و برگردد، خداوند بخشنده، او را مى بخشد و خداوند به پیامبر مكرمش فرمود: نبى ء عبادى اءنى اءنا الغفور الرحیم.
- مى دانى معناى این فرمایش یعنى چه؟ یعنى اى پیامبر به بندگانم خبر بده بدرستیكه من بسیار بخشنده و مهربانم، (یعنى اى بنده هاى گنهكار، گناهانتان هر چند بزرگ و هر چه زیاد باشد، در رحمتم به روى شما باز است، توبه كنید، خودم شما را مى بخشم. از من بخشنده تر و مهربانتر سراغ دارید؟
همجنس باز، گریه كرد و خیلى هم گریه كرد و سرش را پایین انداخت و در حالى كه بغض گلو، نمى گذاشت حرفى بزند گفت:
اگر ما حرف خدا و رسولش را گوش مى دادیم و یا عقلمان را به كار مى بستیم، و به عواقب گناهان، فكر مى كردیم حالا، جاى ما اینجا نبود. "

گفتم: بله، اگر فكر مى كردید! اما فكر نكردید همان طور كه در دنیا مردمانى هستند، گناه مى كنند و فكر این روز را نمى كنند اما به زودى مى فهمند. "

سفر به عالم برزخ
نویسنده : على رضا اسداللهى فرد
 

% % % % % % % %

 

لواط از جمله گناهان کبیره است وعمل زشتی است كه از زمان قوم لوط رواج پيدا كرده است .

آنهاپایه گذار این عمل زشت بودند به طوری که قبل از آنان در هیچ قوم وملتی سابقه نداشته است..این عمل زشت بر خلاف طبیعت انسان بوده و موجب سقوط و انحطاط انسان می شود و او را به نا پاکی هاسوق می دهد .

اسلام هم به شدت با آن مبارزه کرده و حکم اعدام برای لواط کننده داده است. ممنوعیت لواط با توجه به ضررهای روحی و بهداشتی آن از خدمات بزرگ ادیان الهی به بشریت است .

ماجراي قوم لوط در چندين سوره قرآن از جمله سوره" هود" و" حجر" و" شعراء" و" انبياء" و" نمل" و" عنكبوت" آمده است. قبل از اسلام در کتاب مقدس ( تورات ) داستان حضرت لوط و ما جرای آمدن رسولان الهی به منزلش و... ذکر شده است . به نظر می رسد که این مطلب را نمی توان جزء اعجاز علمی قرآن دانست.

اگرچه در تعالیم الهی این امر ممنوع بوده است ولی امروزه علم توانسته است به بخشی از مضرات این عمل زشت دست یابد .

از جمله دانشمندان در یافته اند که بسياري از بيماري هاي خطرناك تناسلي از طريق روش هاي نادرست و تعدد روابط جنسي، قابل بسط و انتشار در جوامع بشري هستند؛ بيماري هايي از قبيل ايدز، سفليس، سوزاك، هپاتيت از جمله اين بيماري ها هستند.

برخي از بيماري ها در بين افرادي كه هم جنس گرا هستند بيشتر ديده مي شود؛ براي مثال امروزه معلوم شده است كه شيوع بيماري پاركينسون در بين مرد هايي كه لواط مي كنند بيشتر از مردم عادي است.



نظرات شما عزیزان:

Ehsanta
ساعت17:54---10 آبان 1390
سلام.
داستان خیلی جالبی بود
دستت درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 21:54 :: توسط : معجزه دات کام

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خدانزدیک است و آدرس rahehagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 217497
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 217497
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1